2013. február 9., szombat

Agility edzés II.felvonás :)

Mielőtt rátérnék a mai napunkra , itt is meg szeretném osztani a jó hírt :D
Kedden az esti órákban Tammy világra hozott 5 kis apróságot :) Azóta nagyon sokat nőttek és már a pigmentfoltok is látszanak rajtuk. Hamarosan jön a névadás is , és bár vannak ötleteim,aki tud jó neveket D kezdőbetűvel ,nem bánnám,ha megírná ;)

A mai nap pedig ,mindennél jobb volt :D Megérte rá várni ....
Reggel összekészülődtünk ,és KOCSIVAL indultunk Bicskére. Ilyen kivételes alkalom csak ritkán adódik,szóval ki is használtam az efféle kényelem adta + lehetőségeket :D  A helyszínre érkezve "SAMUT" vállamra kaptam , táskát egyik,míg a pórázt a másik kezemben fogtam. Amíg mi kétlábúak a pályához valókat hordtuk ki ,addig az ebek "bemelegítettek"... 
Fido és Byron
Fido hamar megtalálta itt is a helyét , egy percig sem volt gond azzal,hogy nem tud senkivel sem játszani /mert ez ma nem következett be/ .
  Nagy köröket futottak ,s közben leellenőrizték a kúszót is.
A pálya összeállta után , a lehető legmegfelelőbb helyen felállítottam az állványt...
Többszöri pályabejárás után , másodikként futhattunk :D Az olaszokkal most is meg-meg gyűlt a bajom,de most én "tiportam őket földbe és nem ők engem"... Bár nem szeretném elkiabálni , kezdek belejönni :D  Persze még bőven van mit tanulnunk és ránk is fér a gyakorlás,épp ezért voltunk ma reggel is edzésen :D
 Nagyon jó hangulatban telt el az a pár óra , alig várom a következőt is :)

Az edzés végeztével , még várt rám egy gyors átöltözés,hogy folytathassuk az utunkat...
A törökbálinti AlphaZoo-ban volt még jelenésünk. Ugyanis a versenyen kapott vásárlási utalvány egy részét ideje volt felhasználni. Bár a kínálattól "nem voltam hanyatt esve",azért ha nehezebben is,mint gondoltam de sikerült pár dologgal gazdagabban távoznunk az üzletből.
Höriknek sem lesz gondja kaja ügyben , és az ebeknek is lett 1-2 új felszerelése :D

Köszönöm ezt a napot is !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése